מהם היתרונות שבאימוני סטריט וורקאוט?

שאלה

קראתי על החסרונות שבאימוני סטריט וורקאוט (אימוני רחוב) ורציתי לדעת אם יש יתרונות לשיטה הזו?

תשובה לשאלה: מהם היתרונות שבאימוני סטריט וורקאוט?


 



 



 



אין ספק שלמרות חסרונות השיטה שציינתי, הרי שלאימוני רחוב יש יתרונות רבים ובהחלט ישנן לא מעט סיבות טובות להתחיל להתאמן בשיטה.



 



זמינות: אפשר לבצע את האימון בכל מקום. ניתן להשתמש בכל מיני מתקנים בבית וברחוב. עמודי תאורה לאימוני דגל, גדרות, פינה של חומה יכולה לשמש לאימון מקבילים, שכיבות סמיכה בכל מקום ואפילו אפשר להצטייד בחבל עם ידיות ולתלות אותו בכל מקום אפשרי.



 



יעילות בזמן: אין צורך להקדיש לאימון זמן מיוחד. תלמידים בבית הספר יכולים לבצע את האימון בהפסקות, עובדים יכולים לנצל 10 דקות של הפסקה לאימון יעיל וממריץ.



 



חיסכון כספי: העלויות הכספיות הן אפסיות. אין צורך בציוד מיוחד ולכן אין צורך בהשקעה כספית.



 



אימון שעובד על כל שרירי הגוף: אם ציינתי בחסרונות האימון שקשה לבצע בו תרגילים מבודדים (זה חסרון רק למטרות מאוד ספציפיות).  הרי שלמתאמן הממוצע בגלל שתרגילי הקליסטניקס מפעילים שרירים רבים מדובר ביתרון. בתרגילים פועלים באופן ניכר גם שרירי הליבה של הגוף ומסייעים למתאמן לבנות גוף שרירי, חזק ובריא.



 



מסייע במשימות חיוניות: אימוני הרחוב משפרים את יכולת האדם לבצע משימות מציאותיות כדוגמת: טיפוס על חומה, טיפוס על חבל והדגש על חיזוק שרירי הליבה שבקליסטניקס מסייע כמעט בכל מטלה כדוגמת: נשיאה והרמת חפצים ועוד.