שלום לכם,
דף זה יהווה ריכוז של כל התשובות בנושאי קידום אתרים.
בתחילה אתן תשובות קצרות לשאלות השונות ולאחר מכן ארחיב את התשובות לשאלות הפופולריות ואתן יותר פירוט.
אם הנושא של קידום אורגני בגוגל ובכלל בניית אתרים ואינטרנט מעניין אתכם, אתם מוזמנים לעקוב אחר המידע בדף.
אתם מוזמנים לקרוא קודם קצת עלי, להתרשם משירותי קידום האתרים שאני מספק ואם אתם מחפשים תשובה לשאלה בקידום אתרים, אני מקווה שתוכלו למצוא אותה כאן.
קצת עלי
שמי יורם בן אבו, אני עוסק בקידום אתרים משנת 2007 ואת האתר למה כמה הקמתי בשנת 2013.
את האתר הקמתי כתחביב משום שאני בחור סקרן שמתעניין בתחומים רבים.
האתר החל את דרכו כאתר שאלות ותשובות גולשים ולאחר מכן שינה את מתכונתו והפך לאתר המספק תשובות ומידע בנושאים שונים.
כמעט רוב תכני האתר נכתבו על ידי (נראה לי שכתבתי את כולם אבל אני אומר "כמעט" כי אני לא זוכר אם יש תכנים שלא אני כתבתי).
לפני שהתחלתי בתחום של קידום אתרים עסקתי כמתכנת מחשבים ומאמן כושר.
לקידום אתרים נחשפתי כאשר בניתי לעצמי אתר וניסיתי לקדם את עצמי בגוגל (כן זה היה לפני 15 שנים).
במשך תקופה ארוכה עסקתי בקידום אתרי כושר ובריאות ולאחר מכן קידמתי אתרים בתחומים מגוונים ופלטפורמות שונות כמו: איקומרס, אתרי תדמית, אתרים לנותני שירותים ובעלי מקצוע ותחומים נוספים.
שירותי קידום אתרים בגוגל
אם אתה מעוניין בזרם בלתי פוסק של לקוחות מגוגל, דבר איתי.
אני יודע להביא תנועה רלוונטית של גולשים מתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל לעסקים.
קידום אתרים בניגוד למה שרבים חושבים זה לא רק "להיות ראשון בגוגל".
קידום אורגני בגוגל זה להביא מקסימום תנועה רלוונטית, במחיר הזול ביותר.
את עבודת קידום אתרים אני עושה מדירתי שבעפולה ואני יודע לקדם אתרים בתחומים שונים ופלטפורמות שונות: איקומרס, אתרי תדמית, אתרים לנותני שירותים ובעלי מקצוע ותחומים נוספים.
מוזמנים להתרשם מהאתר שלי שמציע את שירותי הקידום האורגני בגוגל ואני גם מציע שירות כתיבת תוכן SEO איכותי (אני מתמחה בעיקר בכתיבת תכנים בנושאי בריאות, מדע, כושר, טכנולוגיה אבל כותבים וכתבתי בנושאם רבים נוספים).
יצירת קשר
ניתן ליצור איתי קשר בדרכים הבאות:
טלפון: 058-5843744
מייל: yoram@new-seo.co.il
תשובות לשאלות נפוצות בנושאי גוגל, קידום אתרים ועוד
נושאי SEO
הוא שם קיצור עבור Search Engine Optimization או בעברית אופטימיזציה למנועי חיפוש.
בפועל, היום כאשר מדברים על אופטימיזציה למנועי חיפוש, מדברים בעיקר על אופטימיזציה לגוגל וזאת משום שגוגל תופסים מעל 90% מנתח שוק מנועי החיפוש.
אופטימיזציה לגוגל זה תהליך שבו אנו משפרים את האתר ואת תכניו באופן כזה שהוא ידורג במקומות גבוהים עבור תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.
המטרה בקידום אתרים היא דרוג גבוה בתוצאות החיפוש של כמה שיותר מילות מפתח רלוונטיות.
מילות מפתח רלוונטיות הן ביטויי חיפוש הקשורים לתחום מסוים שבו עוסק האתר המקודם.
בעברית נהוג להשתמש במונח קידום אורגני בגוגל כתחליף ל-SEO.
כאשר גולש מקליד מילת חיפוש מסוימת, גוגל מאחזרים לו תוצאות חיפוש ומציגים אותם בדף תוצאות החיפוש (באנגלית ידוע בקיצור SERP עבור "Search Engine Result Page").
דף תוצאות החיפוש מכיל מספר אלמנטים שונים של מידע כמו: תוצאות עשירות, תוצאות ממומנות, תוצאות אורגניות, לפעמים גם תוצאות מגוגל מפות ועוד.
בברירת מחדל גוגל מציג 10 תוצאות חיפוש אורגניות וביחד אתן הוא יכול להציג גם תוצאות ממומנות שבעברית תוצג המילה "ממומן" מעל למודעה.
לנסות להסביר את עבודת הקידום האורגני בגוגל בכמה שורות זו משימה קשה אבל, הנה מספר נקודות שמתארות את עבודת הקידום:
1. מחקר מילות מפתח שמטרתו לזהות את ביטוי החיפוש שקהל היעד של העסק מחפש.
2. התאמה וכתיבת תכנים שמתאימים לביטוי החיפוש.
3. התאמה של דפי התוכן באתר באופן כזה שיהיה ברור למנועי החיפוש מה הנושאים העיקריים בהם.
4. שיפור מבנה ועיצוב של האתר באופן כזה שהאתר יהיה מהיר, ידידותי למשתמש וקל לניווט והתמצאות.
5. אופטימיזציה אופליין שמטפלת בכל הנושא של קישורים, המלצות, ציטוטים באתרים אחרים לאתר המקודם.
6. אבחון וניהול אסטרטגיית הקידום תוך כדי מחקר מילות מפתח שוטף וזאת משום שבכל שנה כ-16 עד 20% מהחיפושים בגוגל, הם ביטויי חיפוש חדשים.
קידום אורגני הוא תהליך של קידום אתר אינטרנט על דפי התוכן שבו בתוצאות החיפוש האורגניות של מנועי החיפוש.
מאחר וגוגל תופסים 93% מנתח שוק מנועי החיפוש (בישראל זה כנראה יותר קרוב ל-100% מ-93%) אז כאשר מדברים על קידום אורגני מדברים על קידום אורגני בגוגל.
בקידום אורגני מבצעים מחקר מילות מפתח בכדי לאתר את קהל היעד שמתאים למוצרים או לשירותים שהאתר המקודם מספק ואז מייצרים תכנים מתאימים ודואגים לדירוג גבוה של האתר בתוצאות החיפוש.
גוגל אנליטיקס (Google Analytics) הוא שירות של גוגל המאפשר לנטר ולאבחן מידע סטטיסטי על הגולשים באתר למטרות SEO ולמטרות שיווקיות.
השירות הוא שירות חינמי שניתן לכל המעוניין ובכדי להתחיל בשירות יש להכניס קוד מעקב שגוגל אנליטקס מספק.
קודם המעקב נשתל בכל דף באתר וכאשר הדף נטען, קוד המעקב מופעל בדפדפן, אוסף ושולח מידע לגוגל אנליטיקס על דפוסי הגלישה של המבקר באתר.
גוגל מספקים ממשק ניהול שמאפשר לבעל האתר להפיק דוחות שונים המבוססים על המידע שנאסף מפעילות המבקרים באתר. לחץ למעבר ל-Google Analytics
ראשית, כדאי להבין שקידום אתרים בגוגל זה תחרות מול אתרים מתחרים.
זאת אומרת, האתר שישקיע יותר, גם יצליח יותר.
ככל שתקציב הקידום שלך יהיה גבוה יותר ומקדם האתרים טוב יותר משל האתרים האחרים, כך יגדל הסיכוי שלך לזכות בתנועה אורגנית רלוונטית גדולה יותר,.
ככל שהתחום שלך תחרותי יותר, כך תדרש להשקעה רבה יותר.
אם אתה חדש בתחום העיסוק ובתחום שלך יש הרבה מתחרים שכברים מקדמים שנים, תצטרך לעבוד קשה יותר בכדי לכסות על הפער.
מחיר קידום אתרים משתנה בין התחומים השונים אבל, להלן מספרים המציינים תקציב ראוי לקידום אתר בגוגל בתחומים שונים:
אתרים תדמיתיים של בעלי מקצוע ונותני שירותים מקומיים בתחומים לא תחרותיים: החל מ-1,500 ש"ח לחודש.
אתרים שהתחרותיות בהם בינונית: החל מ-3,000 ש"ח לחודש.
אתרים עם תחרותיות גבוהה: החל מ-5,000 ש"ח.
ראשית, כדאי לזכור שדרוג גבוה בגוגל זה רק חלק ממכלול הדברים שחשובים בקידום אתרים בגוגל.
אם הייתי צריך להגדיר מה זה קידום אתרים טוב בגוגל הייתי מגדיר אותו באופן הבא: קידום אתרים מעולה הוא כזה שמביא לאתר מקסימום תנועה רלוונטית במינימום תקציב.
תנועה רלוונטית הכוונה לגולשים עם סיכוי גבוה שימירו כלקוחות.
לכן, אם אתה לדוגמה עורך דין פלילי שמרבית לקוחותיו מנתניה, אתה יכול להיות מדורג במקום הראשון עבור מילת המפתח "עורך דין פלילי" אבל, להיות ראשון בביטוי כזה ישתלם לך פחות מאשר להיות ראשון בביטוי "עורך דין פלילי בנתניה".
משום שהביטוי עם שם המקום יהיה פחות תחרותי וידרוש השקעת משאבים נמוכה יותר בכדי להיות מדורג במקום הראשון בגוגל מהביטוי הכללי.
להלן 6 נקודות חשובות שיסייעו לך להיות ראשון בגוגל עבור כמעט כל ביטוי אפשרי:
1. לבחור כמה שיותר מילות מפתח שמתאימות לאתר שלך, לייצר עבורם תוכן שמתאים למה שהגולשים מחפשים ולתחום בו עוסק האתר שלך ורצוי שהתוכן יהיה עשיר בסוגי מדיה שונים (תמונות, סרטונים ועוד).
2. לבצע אופטימיזציה פנימית של האתר כך שהאתר יטען בצורה מהירה יותר, לעשות שימוש בכותרות, פסקאות ותגי מטא שיסמנו לגוגל בדיוק במה התוכן עוסק.
3. קשר בין דפי האתר באמצעות קישורים פנימיים עם טקסט עוגן רלוונטי לנושאי הדפים.
4. דאג שהאתר שלך יקבל קישורים מאתרים אחרים, כמה שיותר סמכותיים כמו: אתרים ממשלתיים, אתרי חדשות, אתרים של מומחים בתחום וכדומה.
5. עקוב ונטר אחר ביצועי האתר שלך בתוצאות החיפוש האורגניות באמצעות גוגל סרץ' קונסול.
6. כאשר הדף שלך יגיע לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, נסה לשפר אותו מבחינת תוכן ומהירות טעינה באופן כזה שיספק חווית משתמש טובה יותר.
זה אפשרי לקדם אתר בגוגל לבד, גם אני התחלתי את דרכי בתחום של קידום אתרים בכך שקידמתי את האתר שלך באופן עצמאי.
אם אין לך כל הכשרה או ידע ב-SEO אך, אתה מומחה בתחומך, אתה יכול להצליח.
אם אתה יודע לייצר תוכן טוב בתחום בו אתה רוצה לקדם, אתה תצליח.
אתה יכול לבצע מחקר מילות מפתח פשוט בעזרת פיצ'ר של גוגל שנקרא השלמה אוטומטית (מציע לך ביטויי חיפוש תוך כדי שאתה מקליד בגוגל).
נסה לעלות רעיונות לביטויי חיפוש שאנשים מחפשים בתחום שלך. ראשית, לך על ביטויים שנראה לך באמצעותם אנשים מחפשים את השירותים או המוצרים שאתה מספק.
לאחר מכן, נסה למצוא מילות מפתח שמייצגות בעיות שהמוצרים או השירותים שלך פותרים.
ברגע שסיימת את מחקר מילות המפתח, נסה להבין מה אנשים מעוניינים למצוא כאשר הם מחפשים את הביטויים הללו וספק את צרכיהם באמצעות התוכן שתייצר.
יצר תוכן ודאג ללמוד כיצד לבצע אופטימיזציה פנימית לדפי האתר, כיצד להשתמש בכותרות ובתיאורים באופן מתאים.
אם האתר שלך בנוי בוורדפרס, התקן פלאגין SEO בשם YOAST, התוסף הזה יסייע לך באופטימיזציה פנימית של הדפים וייתן לך המלצות לשיפור על פי ביטוי החיפוש למיקוד שבו תבחר.
אם תעשה את זה, האתר שלך יזנק בגוגל ויזכה בתנועה אורגנית מרשימה אפילו בתחומי תחרות ברמה בינונית. כדאי מאוד שתקרא את ההנחיות של גוגל לקידום אתרים בתוצאות החיפוש.
קידום אתרים בגוגל נעשה באמצעות מספר שיטות ודרכים וקיימים כלים שונים שמסייעים בתהליך.
להלן הדגשים החשובים ביותר בעבודת מקדם האתרים:
1. מחקר מילות מפתח: הלב הפועם של קידום אתרים הוא מחקר מילות מפתח מקצועי. במחקר כזה המקדם מזהה את מילות המפתח המתאימות לאתר שמאפשרות לאתר להגיע לקהל היעד הרצוי לו.
2. יצירת תוכן איכותי: גוגל מספקים לגולש תוכן מתאים לביטויי החיפוש שהקיש. תפקידו של מקדם האתרים הוא לדאוג לייצור תוכן שמתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי הגולשים שחיפשו את ביטוי החיפוש המתאימים.
3. ביצוע אופטימיזציה לתוכן למנועי חיפוש: הדבר החשוב ביותר הוא שהתוכן יענה על צרכי הגולש שחיפש בגוגל אולם, חלק חשוב בעבודת הקידום הוא להתאים את התוכן גם לגוגל באמצעות שימוש במילות המפתח המתאימות ובביטויים מתאימים בכותרת האתר, תיאור ובתוכן עצמו וקשר בין הדפים הפנימיים בטקסט עוגן רלוונטי לנושא הדפים.
4. קישורים מאתרים אחרים: קישורים לאתר שלך מאתרים אחרים מאותתים לגוגל שהתוכן באתר שלך סמכותי ורלוונטי לביטויי חיפוש מסוימים. קישורים איכותיים ניתן להשיג באמצעות הפצת תוכן איכותי באתרים אחרים.
אתר עדכני: בביטוי חיפוש מסוימים קיימת חשיבות למידת עדכניות התוכן, מקדמי אתרים ידאגו לעדכן את התוכן באתר במקרים בהם הגולש יעדיף תוכן עדכני.
5. מעקב, בקרה וניטור: מקדמי אתרים מקצועיים ידאגו לנטר ולעקוב כל הזמן אחר ביצועי האתר, יעקבו אחר בעיות אינדוקס בסרץ' קונסול ויתנו להם פתרון, יעקבו אחר מילות המפתח שבהן האתר מדורג ויאתרו מילות מפתח חדשות. בכל שנה כ-16 עד 20% מסה"כ החיפוש בגוגל הם חיפושים חדשים ולכן חשוב להיות עם האצבע על הדופק ואתר בכל עת מילות מפתח רלוונטיות חדשות.
6. חווית משתמש טובה: מקדם האתר ידאג לחווית משתמש טובה גם בפרמטרים שאינם קשורים באופן ישיר לתכנים עצמם כמו: מהירות טעינת הדפים, עיצוב אתר ידידותי ורספונסיבי למכשירים ניידים, שיפור מעורבות הגולשים ועוד.
נושאים הקשורים לשירותי גוגל
על פי הנתונים באתר הזה, בכל יום מתבצעים בגוגל 3.7 מיליארד חיפושים וכ-60% מהחיפושים הללו מתבצעים במכשירים ניידים.
מעריכים כי נפח החיפושים בגוגל הוא מעל 75% מסה"כ החיפושים העולמיים.
גוגל הוא מנוע החיפוש הדומיננטי בעולם עם נתח שוק של 93% משוק מנועי החיפוש.
לגוגל פלטפורמת פרסום הנקראת גוגל אדוורדס המאפשרת למפרסמים לפרסם בדפי תוצאות החיפוש ובשירותים נוספים של גוגל כמו: ג'ימייל, יוטיוב, רשת שותפי התוכן ועוד.
התשלום על הפרסום הוא פר קליק. זאת אומרת, בכל פעם שגולש לחץ על מודעת הפרסום שלך, אתה משלם.
מחיר הפרסום משתנה על פי יתר המפרסמים שמתחרים על מקום בתוצאות הממומנות אולם, אתה יכול לקבוע גם את המחיר לקליק שאתה מעוניין לשלם וגם את התקציב היומי והחודשי שאתה מוכן להשקיע בפרסום בגוגל.
כל זה רק כולל את מחיר הפרסום לגוגל, אתה יכול לעשות זאת לבד או לקחת איש מקצוע שיודע לקדם בקידום ממומן בגוגל.
אם תרצה לפרסם לבד, תצטרך לבנות אתר אינטרנט וגם לזה יש עלות נוספת.
יש גם אופציות חינמיות לבניית דפי נחיתה ואתרים כמו לדוגמה בגוגל עסקים, וויקס ועוד.
ניהול קמפיין ממומן יכול לעלות בין 1,500 ש"ח עד 2,500 ש"ח לחודש (יש שלוקחים גם תשלום חד פעמי בהתחלה עבור הקמת הקמפיין).
בניית דף נחיתה יכולה לעלות בין 500 ש"ח ועד 1,000 ש"ח לדף נחיתה פשוט וכאשר מדובר בדפי נחיתה מעוצבים יותר אז המחיר יכול להגיע גם לסכומים של 1,500 עד 2,000 ש"ח.
וכפי שהזכרתי, משלמים גם לגוגל פר קליק על מודעת הפרסום שלכם. לחצו למעבר ל-google ads
זו שאלה ששואלים גולשים רבים שמעוניינים שגוגל לא יציג להם תוצאות מותאמות באופן אישי.
חשוב להבין שיש שני סוגים של היסטוריה פעילות הגולש: היסטוריה שנשמרת בדפדפן והיסטוריה שנשמרת בגוגל עבור החשבון שאתו אתה מחובר כאשר אתה פעיל בגוגל.
בכדי למחוק היסטוריה בגוגל אתה צריך ללחוץ על הקישור הזה של הפעילות שלי בגוגל, שם תוכל גם להשבית את המעקב של גוגל אחריך הפעילות שלך בשירותי גוגל השונים וגם למחוק את היסטורית הפעילות הקודמת שלך.
מקור השם גוגל (Google) מגיע משיבוש של המילה גוגול (Googol) המציינת מספר עם 100 אפסים
גוגול (Googol) הוא מונח מתמטי שהוצג לראשונה בשנת 1920 על ידי המתמטיקאי אדווארד קסנר (Edward Kasner) שביקש מעמיתו מילטון סירוטה (Milton Sirotta) למצוא שם למספר עם 100 אפסים.
סירוטה הציע את השם "“googol” וקסנר קיבל את עצתו.
המונח googol נכנס ללקסיקון בשנת 1940 כאשר קסנר פרסם ספר בשם "Mathematics and the Imagination" ובו השתמש במונח גוגל בכדי לתאר מספר עם 100 אפסים.
בשנת 1998 כאשר מייסדי גוגל לארי פייג וסרג'יי ברין חיפשו אחר שם לחברה שלימים תקרא גוגל, הם החליטו על השם גוגול (Googol) אך, החליטו לשבש קצת את השם ובחרו את השם גוגל (Google).
כיום גוגל היא חברת טכנולוגיה אמריקאית רב-לאומית, בבעלות חברת האם אלפאבית.
גוגל ידועה בעיקר בשל מנוע החיפוש הפופולרי שלה שנכון לשנת 2023, שולט על 93% מנתח השוק העולמי של מנועי החיפוש אך היא גם מתמחה בשירותים ומוצרים נוספים הקשורים לאינטרנט כגון: טכנולוגיות פרסום מקוון, מחשוב ענן, תוכנה וחומרה.
מאחר וגוגל היא לא המצאה אלא חברה, הרי שמייסדי חברת גוגל הם לארי פייג (Larry Page) וסרג'יי ברין (Sergey Brin).
גוגל החלה את דרכה כפרויקט מחקר של היזמים בתקופת לימודיהם באוניברסיטת סטנפורד שבקליפורניה.
הפרויקט הפך למנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם ובגוגל החלו לפתח מוצרים ושירותים רבים נוספים. למידע נוסף לחצו מי המציא את גוגל?
ראשית, בדוק אם פרופיל העסק שלך אכן קיים באמצעות הקישור הזה וחשוב שתהיה מחובר לחשבון גוגל שאתו פתחת את החשבון.
אם אכן יש פרופיל עסק על חשבון גוגל שלך כעת, בדוק את סטטוס האימות של הפרופיל באמצעות הקישור הזה.
בכלי בדיקת סטטוס האימות אתה תידרש לבחור בפרופיל העסק אותו אתה רוצה לבדוק, לאשר את כתובת המייל המשמשת לניהול פרופיל העסק ואז תקבל מסך ובו דיווח על סטטוס האימות של העסק, אם הוא מאומת או לא.
אם פרופיל העסק לא אומת, אתה תצטרך לאמת אותו לפני שתוכן לראות אותו בגוגל מפות.
אם פרופיל העסק מאומת ועדיין אתה לא רואה אותו בגוגל מפות, נסה לחפש אותו לפי שם פרופיל העסק במדויק.
אם עדיין לא מצאת את הפרופיל והוספת את הפרופיל רק לאחרונה אז תצטרך לחכות שלושה ימים עד שהפרופיל יעודכן בגוגל מפות.
לעיתים גוגל מסירים פרופילים של עסקים שלא עומדים בהנחיות, אפשר ליצור איתם קשר בקישור הזה ולבקש את החזרת הפרופיל.
נושאים אחרים
וורדפרס (באנגלית: WordPress) היא מערכת ניהול תוכן המאפשרת לבנות אתרי אינטרנט.
המערכת עושה שימוש בתוספים ובתבניות עיצוב באופן כזה שמאפשר לך לבנות כל אתר אינטרנט מכל סוג שהוא: אתרי מסחר, אתרי תוכן, אתרי תדמית, בלוגים, אתרי קטלוג ועוד.
אם תחפש אחר וורדפרס בגוגל אתה תראה שיש שני אתרים עיקריים בתחום: WordPress.org ו-WordPress.com.
WordPress.org מאפשר לך להוריד את קוד תוכנת ניהול התוכן, להעביר אותה לשירות אחסון כלשהו ולהתקין אותה ולבנות אתר וורדפרס.
WordPress.com מאחסנים לך את אתר הוורדפרס בשרתים שלך. אתה יכול לבנות אתר עם URL של וורדפרס או לקנות דומיין ולהפנות אותו לשירות האחסון של וורדפרס קום באופן כזה שהוא יראה בדיוק כמו כל אתר מקצועי אחר.
מקדמי אתרים רבים משתמשים במונח קידום אתרים כמונח המתאר רק קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.
אחרים משתמשים במונח קידום אתרים בכדי לתאר כל דרך שיווקית שבעזרתה ניתן לקדם את האתר שלכם (לדעתם המונח כולל גם SEO, PPC, שיווק אתרים ופרסום אתרים).
בהגדרה היותר רחבה של קידום אתרים, המטרה היא להביא כמה שיותר תנועה רלוונטית לאתר האינטרנט שלכם.
להלן רשימה של 10 כלים ושיטות לקידום אתרים:
1. קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO)
2. קידום אתרים ממומן (PPC)
3. שיווק אתרים ברשתות חברתיות
4. שיווק תוכן (הודעות לעיתונות, פלטפורמות פרסום תוכן כמו אאוטבריין, פרסום פוסט אורח בבלוגים ועוד)
5. שיווק אתרים באמצעות אימייל וטלפון
6. תכניות שותפים
7. קידום באינדקס עסקים של גוגל
8. קידום באתרי חוות דעת על מוצרים ושירותים
9. פרסום באמצעות משפיענים וידוענים.
10. פרסום אתרים אופליין (טלוויזיה, רדיו, עיתונות מודפסת, שלטי חוצות, פליירים, כרטיסי ביקור ועוד)
מנוע החיפוש משתמש במודול שפה של OpenAI שהיא החברה שפיתחה את ChatGPT.
בהודעה של חברת מייקרוסופט ב-7 לפברואר 2023, ציינה החברה כי מודול השפה בו הם משתמשים הוא עוצמתי יותר מאשר ChatGPT, מהיר יותר, מדויק יותר, בעל יכולות רבות יותר והותאם במיוחד למנוע החיפוש.
כמו כן, בהודעה שפורסמה ב-23 למאי 2023 הודיעה חברת מייקרוסופט כי ChatGPT יתחיל לעשות שימוש בבינג כמנוע חיפוש שיחבר אותו לרשת.
בתחילה יהנו מהחיבור הזה, רק משתמשים בתשלום של ChatGPT ויותר מאוחר יורחב השירות גם למשתמשים אחרים.